joi, 28 mai 2009

Suprapunere



Eu...tu...si cand te gandesti ca ne suprapunem atat de bine.
Tu...eu...si cand te gandesti ca ne desparte doar o linie...
Imaginara ce'i drept...si oricum tu esti legata de ea
Legat de propria ta lume.
Eu...as vrea sa te tin mai aproape de jumatatea mea
Sa fim egali,chiar si atunci cand suntem atat de diferiti
Chiar si atunci cand nu vrei sa ma simti...
Eu...tu...intr'un calcul simplu de matematica vitala:
2 batai de inima...timiditate...rasuflare...nod in gat.
Ai soare in obraji...
Haha iti apune privirea si rosu' obrajilor iti curge pe buze
Mmmm...dulce,ai gust de sirop de cirese.
Te'am legat in bratele mele si te beau
Iti sorb privirea ingandurata...
Te gandesti...
Si eu ma gandesc...
La tine...la mine..."Te iubesc!"
Soapte fara importanta pentru tine...
Dar te iubesc...
Tu...eu...sub aceeasi privire.
Eu...tu stai langa mine.
Stai!

0 comentarii: